Projecten en Events

NVTG

On september 17, 2018, Posted by , In Maatschappelijk, With Reacties uitgeschakeld voor NVTG

Voor de vereniging Nederlandse Vereniging voor Technologie en Gezondheidszorg organiseert O3 Leeuwarden, jaarlijks in januari, een nieuwjaarsborrel in de Blokhuispoort. De mbo- en hbo-studenten organiseren, coördineren en voeren dit evenement uit. De NVTG is een vereniging met leden die voornamelijk actief zijn in de zorg. Dit evenement is voor de…

Escher

On september 17, 2018, Posted by , In Maatschappelijk, With Reacties uitgeschakeld voor Escher

Het Fries Museum organiseert in 2018 in samenwerking met Culturele Hoofdstad een grote tentoonstelling over Escher. Diverse deelprojecten doen mee om de inwoners van Leeuwarden onderdeel te laten worden van de ‘Escherising’. O3 Leeuwarden heeft een aantal ideeën bedacht en uitgevoerd in en om de stad Leeuwarden. Bij de laatste…

Friese Dag van de Duurzaamheid

On maart 14, 2018, Posted by , In Maatschappelijk, With Reacties uitgeschakeld voor Friese Dag van de Duurzaamheid

De Friese Dag van de Duurzaamheid, een dag op initiatief van O3 Leeuwarden georganiseerd met als doel als regio zichtbaar te maken wat er aan duurzame kennis, ondernemingen en fun te beleven valt! In 2016 was de eerste aftrap, in 2017 zijn we uitgebreid door samen te werken met meerdere…

Fuck up Nights

On april 20, 2017, Posted by , In Communicatie,Evenementen,Marketing, With Reacties uitgeschakeld voor Fuck up Nights

De Fuck Up Nights is een wereldwijd fenomeen waarin ondernemers worden gevraagd om hun grootste blunders te delen met het publiek, met als doel om hiervan te leren. O3 Leeuwarden heeft hierin gezorgd voor de marketing, het social mediabeheer en de algehele promotie van het event.

Onderzoek bezoekersstroom De Christelijke Oratorium Vereniging Gloria Deo te Drachten

On april 20, 2017, Posted by , In Marketing,Onderzoek, With Reacties uitgeschakeld voor Onderzoek bezoekersstroom De Christelijke Oratorium Vereniging Gloria Deo te Drachten

De Christelijke Oratorium Vereniging Gloria Deo te Drachten kampt met een teruglopend enthousiasme binnen de bezoekersstroom en de koorleden. Studenten hebben onderzoek gedaan naar het gebruik van social media-kanalen en hebben aanbevelingen gedaan op het gebied van de marketing en communicatie van Gloria Deo.